Hoofdprijs thuiswerkcampagne uitgereikt
Op dinsdag 21 juni heeft Wilko Huyink, directeur van Groningen Bereikbaar, de hoofdprijs van de thuiswerkcampagne uitgereikt. De winnares, Jenny de Vries, stuurde de meest originele foto in en won daarmee een week thuiswerken in een villa.
De campagne
Tussen februari en mei 2022 had Groningen Bereikbaar te maken met Operatie Julianaplein. Het Julianaplein ging in die periode volledig op de schop wat naar verwachting ernstige verkeershinder met zich mee zou brengen. In dat kader voerde Groningen Bereikbaar een publiekscampagne uit, waarin werd opgeroepen om zoveel mogelijk thuis te werken of op andere manieren dan met de auto te reizen. De thuiswerkcampagne maakte hier onderdeel van uit. Thuiswerkers werden opgeroepen om hun mooiste of grappigste thuiswerkfoto in te sturen en maakten daarmee kans op een week thuiswerken in een villa of een thuiswerkoverlevingspakket.
Winnaars
Joris Stavenga, Ineke Idsinga, Patricia Hoekstra, Lidia Vedder en Hester van der Heide kwamen ook als winnaar uit de bus. Zij kregen een thuiswerkoverlevingspakket toegestuurd.